• Nové
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů
QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů

QS-BT1 - Napínač bezpečnostních pásů

QUBIC SYSTEM
QS-BT1
Předpokládaná dostupnost Leden 2025
45 967,00 Kč
S DPH

QS-BT1, poháněný stejnou technologií jako dechberoucí QS-220, je víceúčelový dvoukanálový napínač bezpečnostních pásů s přímým pohonem, který zvyšuje zážitek z virtuálních závodů jako žádné jiné zařízení ve své třídě a cenové kategorii. Dokáže doplnit nejen force feedback, který nabízejí volanty s přímým pohonem, ale také posunout úroveň celkového zážitku, který nabízejí již opravdu pohlcující pohybové platformy Qubic System, a v případě potřeby může fungovat i jako samostatné nezávislé zařízení.

Zvolte si příslušenství

Příslušenství sedaček sabelt

Pásy Sabelt - Závodní červená

Pásy Sabelt - Závodní červená

4 165,80 Kč
 

VYLEPŠENÍ ZÁŽITKU SIMULACE BRZDĚNÍ

QS-BT1 výrazně zvyšuje úroveň realismu a poskytuje vám jedinečnou příležitost hluboce se zapojit do složité dynamiky brzdění.

Toto inovativní zařízení proměňuje simulace automobilů ve vzrušující a mimořádně autentický zážitek a nastavuje nový standard intenzity a autentičnosti virtuální jízdy.

POKROČILÁ SIMULACE ŘÍZENÍ S TECHNOLOGIÍ DVOJITÉHO NAPÍNÁKU

Pokročilá technologie dvoukanálového napínače bezpečnostních pásů umožňuje přesnou simulaci pohybu volantu a vytváří dynamický a realistický zážitek při zatáčení.

Vnímejte jemné reakce v zatáčkách a mějte plnou kontrolu nad volantem, stejně jako ve skutečném vozidle.

VIBRACE PRO LEPŠÍ ZÁŽITEK

QS-BT1 je pokročilý napínač bezpečnostních pásů vybavený inovativní technologií vibrací motoru. S tímto zařízením můžete doslova cítit pulzování výkonu motoru, což dodává jejich virtuálnímu zážitku z jízdy na realističnosti a intenzitě.

Vibrace motoru jsou přesně přizpůsobeny tak, aby odrážely měnící se podmínky na silnici a reagovaly na dynamické zrychlení a řazení. QS-BT1 umožňuje plně se ponořit do závodních emocí a přináší nezapomenutelné pocity jak milovníkům závodních simulátorů, tak těm, kteří hledají realistické automobilové zážitky.

REALISTICKÉ ŘAZENÍ

QS-BT1 překračuje rámec tradičních simulací tím, že přináší pocit řazení rychlostních stupňů. Díky sofistikované technologii můžete zřetelně cítit přechod mezi rychlostními stupni, protože bezpečnostní pásy reagují odpovídajícím způsobem na změny rychlostních stupňů.

Tato inovativní integrace zvyšuje celkovou realističnost simulace řízení a poskytuje vám hmatovou zpětnou vazbu, která kopíruje jemnou dynamiku skutečného vozidla, díky čemuž je virtuální zážitek z řízení ještě více pohlcující a poutavý.

KOMPATIBILITA S JINÝMI ZAŘÍZENÍMI

Samotný systém QS-BT1 není schopen vytvořit pocit zrychlení vpřed a vysoké cestovní rychlosti, zejména při jízdě elektrickým vozidlem, kde chybí vibrace motoru a je slyšet pouze hluk vozovky. I když jsou všechny efekty vyladěné, na dlouhé rovince, ve voze formule jedoucím rychlostí 300 km/h, stále něco chybí.

Naštěstí je QS-BT1 kompatibilní se všemi pohybovými platformami, které jsou poháněny technologií Motion Systems (QS, PS, HS), a také s jednoduše sestavitelným, plně OpenSource, DIY WindSimem, který vám snadno předvede, jaké to je řídit auto bez střechy... v zimě... v paruce.

ZA HRANICÍ 4 KOL

Je vaším snem být pilotem stíhačky? Chcete zažít přetížení (G), které pociťuje pilot?

QS-BT1 s úžasnou trvalou tažnou silou 41 kg/90 liber umožňuje zažít a pocítit rozdíly mezi 1G, 2G, 3G nebo dokonce 9G. Kladné G, záporné G nebo obojí, vše záleží na vašich preferencích, nebe je limit, doslova. Odstředivé síly, vibrace motorů, střelba z kanónů, odpálení raket nebo likvidace světlic [2] - to vše vytváří přesnou zpětnou vazbu prostřednictvím QS-BT1 a ponoří vás hluboko do simulace. Chybějící faktor, který připoutá vaše tělo k sedačce, napětí, které pociťujete na svém těle při těsných manévrech a nutí vás přemýšlet, zda si opravdu přejete stejný manévr zopakovat, to vše je konečně k dispozici, aby se propast mezi realitou a simulací opět zmenšila.

DROBNÉ DETAILY, NA KTERÝCH ZÁLEŽÍ

Sedačka musí být vybrána správně, aby odpovídala vaší tělesné výšce a šířce, protože poloha otvorů pro bezpečnostní pásy je klíčová pro realistickou zpětnou vazbu a ponoření se do hry.

Pro optimální celkový zážitek by měly být otvory pro pásy v horizontální rovině s úrovní vašich ramen (označeno jako "CORRECT HEIGHT").

Otvory nad úrovní ramen (označené jako "TOO HIGH") snižují realističnost a požitek ze zpětné vazby.

Otvory pod úrovní ramen (označené jako "TOO LOW") poskytují tah směrem dolů, což je vhodné pro letecké simulátory pro napodobení G-sil směrem dolů, ale není to ideální pro závodní simulace.

ŽÁDNÁ BOLEST, ŽÁDNÝ ZISK

To tu neplatí. Bezpečnostní pásy musí být zarovnány tak, aby nedocházelo ke zraněním.

Optimální řešení je, když jsou bezpečnostní pásy zarovnány přímo nad rameny, ale nedotýkají se krku (zelená přerušovaná čára).

Příliš široce nastavené otvory mohou způsobit nepřirozený tah za ramena, což snižuje realističnost a přesnost zpětné vazby.

Úzce nastavené otvory (červené šipky směrem dovnitř) soustřeďují sílu nepříjemně na hrudník a mohou omezovat pohyb, snižovat vtažení do závodní simulace a způsobovat zranění.

SIMULACE VYSOKÉHO ZATÍŽENÍ

Profesionální závodní pásy jsou konstruovány pro extrémní podmínky a nabízejí vyšší bezpečnost a odolnost než pásy pro simulátory. Jejich robustní konstrukce odolává dynamickým pohybům platformy QS-BT1, které jsou nezbytné pro realistickou simulaci přetížení.

Na rozdíl od simulátorových pásů, které se rychleji opotřebovávají a nabízejí menší bezpečnost, jsou profesionální pásy vybaveny bezpečným blokovacím mechanismem, který zabraňuje náhodnému uvolnění během používání, ale zároveň umožňuje rychlé rozpojení při zátěži pro zajištění bezpečnosti. Tato rovnováha zajišťuje jak bezpečnost, tak snadné vystupování při simulacích s vysokou zátěží a snadné používání.

PŘIPRAVEN NA 24HODINOVÉ VYTRVALOSTNÍ ZÁVODY

Model QS-BT1 zajišťuje extrémně tichý provoz díky technologii použité v modelu QS-220. Díky téměř tichému chodu lze QS-BT1 používat v pozdních hodinách, aniž by rušil zbytek domácnosti, a je ideální pro dlouhé vytrvalostní závody, kde dochází k výměně řidičů - váš závodní partner bude moci vedle běžícího QS-BT1 klidně odpočívat nebo spát.

VLIV ZATÍŽENÍ NA PROVOZNÍ DOBU

Graf ukazuje výsledek syntetické zatěžovací zkoušky s konstantní tažnou silou, která umožnila spolehlivě ověřit chladicí vlastnosti QS-BT1. Takové silové charakteristiky se při typické simulační aplikaci nevyskytují.

KDYŽ JE LEPŠÍ ŽÁDNÝ POHYB

Klasické pohybové plošiny nemají na výběr a při dlouhodobém zrychlení musí být závislé na zemské gravitaci. I při náklonu 20 stupňů je trvalé citelné zrychlení jen asi 3,3 m/s2, což za předpokladu, že lidský hrudník váží 50 kg, odpovídá síle pouhých 165 N. Provedení jakéhokoli brzdění, které pro správnou simulaci vyžaduje náklon i převrácení, zmíněné síly drasticky snižuje. Při srovnání s QS-BT1, který generuje 200 N na kanál, je zřejmé, že patří do dvou různých lig. Při kombinaci obou systémů již pohybová platforma nemusí klást takový důraz na simulaci dlouhodobých zrychlení a může plně využít své schopnosti na vše ostatní.

DŮVĚRYHODNÁ BEZPEČNOST SIMULACE

QS-BT1 se vyznačuje pohlcujícím zážitkem a bezpečností při simulaci stavu vozovky a chování vozidla. Jeho konstrukce zahrnuje několik bezpečnostních prvků, včetně:

  • Použití motorů a napájecího zdroje, které vyvažují tažnou sílu a rychlost pro bezpečnost (rozdíl jmenovitých napětí).
  • Optimální tažná síla, která je dostatečně silná pro realistické pocity, ale bezpečná pro člověka.
  • Dvoukanálový samočinný systém Motion-Lock, kompatibilní s různými pohybovými platformami QS a QS-DD-20.
  • Další softwarové hlídací prvky, které zvyšují bezpečnost nad rámec hardwarových řešení.

EFEKTY ZÁVODNÍCH HER

  • BRZDĚNÍ
  • BOČNÍ ZRYCHLENÍ
  • ODSTŘEDIVÁ SÍLA PŘI ZATÁČENÍ
  • PROKLUZ KOL A ZABLOKOVÁNÍ KOL
  • VIBRACE MOTORU / OMEZOVAČ OTÁČEK
  • ZMĚNA PŘEVODOVÉHO STUPNĚ
  • BOČNÍ PROKLUZ, ZTRÁTA TRAKCE, PŘETÁČIVOST
  • VERTIKÁLNÍ PŘETÍŽENÍ
  • OCHRANA PŘED NÁRAZEM

ÚČINKY LETOVÝCH APLIKACÍ

  • KLADNÉ G
  • ZÁPORNÉ G
  • BOČNÍ ZRYCHLENÍ
  • ZPOMALENÍ/RYCHLOSTNÍ BRZDA
  • ODSTŘEDIVÁ SÍLA PŘI NÁKLONU/NÁKLONU
  • STŘELBA Z DĚLA/VYPUŠTĚNÍ RAKETY
  • VYPUŠTĚNÍ SVĚTLICE/VYHOZENÍ RAKETY

ČASTÉ OTÁZKY

Vyžaduje pohybovou plošinu?

QS-BT1 odvádí vynikající práci bez jakékoli pohybové plošiny ve všech oblastech kromě pocitu zrychlení vpřed. Pokud chcete cítit zrychlení vpřed, doporučujeme mít další vybavení, jako je pohybová plošina nebo DIY Wind Sim.

Je kompatibilní s QS-210 a QS-220?

Ano, je. Je kompatibilní se všemi pohybovými platformami využívajícími technologii MotionSystems, včetně QS, PS a Next Level Racing® Motion Platform V3. Ačkoli u pohyblivých sedadel existují určitá omezení týkající se možností montáže (pouze horní rám, v blízkosti otočného bodu) a ve všech případech QS-BT1 ubírá část podporovaného užitečného zatížení.

Is it compatible with QS-CH1, QS-V20 and QS-S25?

Ano, je, ale jsou zapotřebí další montážní držáky, které nejsou součástí standardního balení. Instalační sady jsou speciálním řešením pro QS-CH1, QS-S25, QS-V20 a Next Level Racing ® Motion Platform V3.

Je kompatibilní s PS-6TM-xxxx a PS-6TL-xxxx?

Ano, je, ale rozhodně je nutné vyrobit montážní držáky na zakázku, protože platformy PS motion se nedodávají ve standardizovaných kokpitech.

Funguje s ForceSeatPM/Qubic Manager nebo používá jiný software?

Modul ovládající QS-BT1 je plně integrován do ForceSeatPM/QubicManager a nabízí stejné uživatelské rozhraní a možnosti ladění jako pohybové platformy.

Vyžaduje kalibraci při každém spuštění?

Nevyžaduje. QS-BT1 funguje čistě na základě kontroly síly a snímání polohy se používá pouze k omezení rychlosti otáčení. To znamená, že když je hra odpojena a přijde požadavek na kontrolu síly, QS-BT1 napne bezpečnostní pás, aby omezil případnou hru způsobenou uvolněnými pásy.

Mohu QS-BT1 nainstalovat za sedadlo ve výšce ramen?

Technicky ano, ale jsou zde určitá omezení a prakticky žádné výhody: - Pokud máte statickou plošinu, je to jedno, ale u všech plošin, které využívají pohybové plošiny, se vždy doporučuje udržet těžiště co nejníže, proto by QS-BT1 měl být instalován na plošinu, ne na sedadlo. - U pohyblivých sedadel není povolen, protože by drasticky zvýšil moment setrvačnosti. QS-BT1 musí být instalován k hornímu rámu co nejblíže bodu otáčení, aby byl moment setrvačnosti pod kontrolou. - Umístění instalace nemá skutečný vliv na to, zda pás táhne rameno dolů nebo dozadu, protože je to dáno čistě modelem vaší sedačky.

Je dodáván s integrovaným pásem?

Ne, z QS-BT1 vychází pouze krátký úsek pásu, který je třeba připojit k bezpečnostnímu pásu podle vašeho výběru. Například u 4bodového bezpečnostního pásu připevníte bezpečnostní pás ke kokpitu ve 4 bodech jako obvykle (A na obrázku) a poté připevníte QS-BT1 k zadní části bezpečnostního pásu (B na obrázku). Tento přístup zaručuje, že bezpečnostní prvky vašeho bezpečnostního pásu nebudou systémem QS-BT1 ohroženy.

Jaký typ sedačky potřebuji?

Bohužel ne všechna anatomická sedadla jsou stejná a "špatné" sedadlo může zkazit zážitek. Následuje několik klíčových pokynů: - Sedadlo musí mít otvory pro bezpečnostní pásy ve správné výšce. Pokud jsou otvory příliš nízko v porovnání s polohou vašich ramen, bezpečnostní pás bude táhnout vaše ramena dolů, nikoliv dozadu. - Otvory musí být dostatečně široké, aby se bezpečnostní pás mohl volně přichytit a pohybovat, jinak v případě vložek s nízkým třením ztratíte některé jemné detaily (vibrace, síly s nízkou amplitudou). Pokud je váš bezpečnostní pás pro drážky příliš široký, můžete zkusit pás přeložit na polovinu, ale spíše doporučujeme zvolit méně problematický model sedačky nebo bezpečnostního pásu. - QS-BT1 se dodává s vložkami s nízkým třením, které se instalují do drážek bezpečnostního pásu, a s můstkem s nízkým třením, který můžete (volitelně) připevnit k sedačce a který také posune pás o něco výše. Obojí může pomoci s nečekaným odporem a třením kolem otvorů pro bezpečnostní pásy, ale ne ve všech případech.

Potřebuji 4bodový, 5bodový nebo 6bodový bezpečnostní pás?

Teoreticky je nejlepší šestibodový, ale většinu našich testů provádíme se čtyřbodovým bezpečnostním pásem (šířka 3 palce), protože je poměrně oblíbený a funguje překvapivě dobře, pokud je část pásu kolem pasu pevná. U 5bodových a 6bodových bezpečnostních pásů se ujistěte, že je správně umístěno spodní-střední uchycení, jinak byste mohli cítit tah mezi nohama místo na ramenou.

Stáhne mě QS-BT1 zpět nebo dolů?

Směr tahu závisí pouze na poloze drážek bezpečnostního pásu vůči rameni. Pokud jsou štěrbiny ve správné výšce, budete taženi dozadu. QS-BT1 se dodává s vložkami s nízkým třením pro štěrbiny bezpečnostních pásů, které snižují tření (takže jste taženi dozadu, nikoliv sedadlo dolů), a s můstkem s nízkým třením, který vám může pomoci nastavit výšku bodu otáčení a kompenzovat lichý tvar štěrbin bezpečnostních pásů.

Jaké modely kokpitů jsou kompatibilní s QS-BT1?

QS-BT1 se dodává s univerzální sadou adaptérů (držáků), které umožňují instalaci zařízení na většinu kokpitů z hliníkových profilů. Pro jiné kokpity mohou být zapotřebí další držáky. Úzce spolupracujeme s našimi prodejci, abychom ověřili kompatibilitu s různými kokpity a poskytli jim potřebné pokyny, aby mohli (prodejci) vytvořit adaptéry pro své kokpity na míru, pokud univerzální nebudou fungovat. Další podrobnosti budou zveřejněny v prvním čtvrtletí roku 2024.

Jaká je funkce osvětlení RGB?

To bude potvrzeno po vydání, ale v tuto chvíli je seznam funkcí následující. Ne všechny hry podporují všechny možnosti. Pokud si přejete implementovat další funkce pro osvětlení RGB, neváhejte nás kontaktovat.

- brzdové světlo

- nouzové brzdové světlo

- brzdové světlo kombinované s výstražnými světly, aktivované při prokluzu předního kola při brzdění

- světlo zpátečky

- ukazatel aktuální síly

- ukazuje, kolik síly je generováno na kanál

- žlutá vlajka ze simulátoru - DRS

Jaké hry jsou podporovány?

Seznam podporovaných her je následující. Pokud jsme vynechali některé hry, které vás zaujaly, dejte nám vědět. Upozorňujeme, že ne všechny hry umožňují využít možnosti QS-BT1 naplno.

– Aerofly FS2, Aerofly FS4

– American Truck Simulator

– Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione

– Automobilista 1, Automobilista 2

– BeamNG.drive

– ChassisSim DIL

– City Car Driving EE

– Copa Petrobras de Marcas

– DCS World

– DiRT 3, DiRT 4, DiRT Rally 1.0, DiRT Rally 2.0

– Drift Cyber Sport

– Epic Roller Coasters

– Euro Truck Simulator 2

– eXpanSIM

– F1 2018, 2019, 2020, 2021, 22, 23

– Fernbus Simulator

– Formula Truck 2013

– Forza Horizon 4, Forza Horizon 5

– Forza Motorsport 7, Forza Motorsport (8)

– Flight Simulator X, Flight Simulator 2020

– Flight Sim World

– Game Stock Car, Game Stock Car Extreme

– GOATi Traffic Simulation

– GP Bikes

– GRID 2, GRID 2019, GRID Legends,f GRID Autosport

– GT Legends

– GTR 2

– iRacing

– KartKraft

– Kart Racing Pro

– Live For Speed

– Mission Combat Simulator

– MX Bikes

– No Limits 2

– PERRINN 424

– Prepar 3D 4, Prepar 3D 5, Prepar 3D 6

– Project CARS 1, Project CARS 2, Project CARS 3, Project CARS Pagani Edition, Project CARS Pro

– Race 07

– RaceRoom Racing Experience

– rFactor, rFactor2, rFPro

– Richard Burns Rally

– Simumak

– Steel Beasts Pro

– The Crew 2, The Crew Motorfest

– World Racing Series

– WRC 7, WRC 8, WRC 9, WRC 10, WRC Generations

– WRC (EA Sports)

– X-Plane 10, X-Plane 11, X-Plane 12

– Le Mans Ultimate

– RENNSPORT

– Test Drive Unlimited Solar Crown

– MechWarrior 5

Lze jej ovládat ze SimTools, Sim Racing Studia nebo SimHubu?

Ne, QS-BT1 je navržen tak, aby fungoval pouze s ForceSeatPM/QubicManager a pečlivě vytvořenými profily, které jsou vytvořeny individuálně pro každou z podporovaných her.

Jak zabráníte tomu, aby systém táhl příliš silně a poškodil používání?

Na každé úrovni návrhu byly zahrnuty nezbytné bezpečnostní faktory, které mimo jiné zahrnují:

- výběr vhodných motorů a napájecího zdroje, které dohromady vytvářejí dostatečnou tažnou sílu, ale zároveň rozdíl mezi jmenovitými napětími zabraňuje příliš rychlému otáčení motorů

- výběr správné velikosti tažné síly, která je na jedné straně dostatečně velká, aby vyvolala potřebné pocity, na straně druhé, je stále bezpečná pro člověka

- implementace našeho dvoukanálového autotestovacího systému Motion-Lock, který umožňuje propojit QS-BT1 s jediným plně integrovaným obvodem Motion-Lock spolu s různými modely pohybových plošin QS a QS-DD-20 - implementace dalších softwarových hlídačů, které přidávají další vrstvu bezpečnosti nad hardwarové řešení

Je kompatibilní s QS-CH2?

Kombinace QS-BT1 a QS-CH2 je plně podporována aplikací ForceSeatPM/QubicManager, ale QS-BT1 nelze připojit přímo k QS-CH2, protože na QS-CH2 je obvykle nainstalován kokpit (třetí strany nebo QS-CH1), takže je otázkou, zda je váš kokpit kompatibilní s QS-BT1.

Jaké možnosti/efekty jsou podporovány pro závodní simulátory?

Pokud hra poskytne potřebné údaje, pak je úplný seznam následující. Upozorňujeme, že po vydání se může změnit.

- brzdění

- boční zrychlení

- odstředivá síla při průjezdu zatáčkou

- prokluz a zablokování kol

- omezovač otáček

- vibrace motoru

- řazení

- boční prokluz, ztráta trakce, přetáčivost

- vertikální přetížení

- drsnost vozovky

- ochrana před nárazem

Proč přímý pohon místo řešení s převodovkou?

Přímý pohon tu není proto, abyste měli větší tažnou sílu, ve skutečnosti s převodovkou obvykle dosáhnete vyšších čísel, ale proto, abyste měli lepší kontrolu nad točivým momentem (a ve výsledku i nad silou). U převodovky (planetové nebo dokonce s kuličkovým šroubem) uprostřed se použití proudu motoru k odhadu síly na ramena stává problémem, který lze obvykle řešit dvěma způsoby:

- Síla působící na ramena se vypočítává z polohy výstupního hřídele (přesněji řečeno z úhlu ramene), což znamená, že síla na ramena není řízena přímo, motor se spíše snaží pootočit výstupní hřídel do vypočítané polohy se zadaným limitem momentu.

- Je instalován další snímač, který měří sílu (napnutí) řemene, a řídicí algoritmus upravuje úhel ramene a točivý moment motoru tak, aby generoval specifikovanou sílu (napnutí) na řemen. Obě řešení obsahují nějaký druh převodovky, která zavádí vůli a nežádoucí statický odpor. Druhé řešení navíc potřebuje další snímač nějak namontovaný mezi rameno připojené k výstupní hřídeli a řemen. Řídicí smyčka je docela dlouhá, s mnoha součástkami, které bylo třeba vzít v úvahu, a už jen popsat, jak funguje, je výzva sama o sobě, jak je z tohoto popisu patrné.

Srovnáme-li to s řešením přímého pohonu, jehož princip fungování je stejný jako u volantu, je to jako den a noc. Neexistuje žádná vůle, která by eliminovala jemné detaily, není potřeba další snímač síly ani kalibrace polohy při startu, točivý moment motoru je přímo úměrný síle na ramenech (po odečtení tření a několika dalších faktorů) a systém je plně reverzibilní (nemusíte bojovat s převodovkou). Řídicí smyčka je mnohem kratší a vypadá přesně jako u systémů řízení. Vše výše uvedené není jen náhodná teorie z internetu, mluvíme z vlastní zkušenosti. Vývoj systému QS-BT1 trval více než rok a skutečně jsme svázali všechna navrhovaná řešení a nakonec jsme se rozhodli pro technicky nejlepší systém přímého pohonu, který využívá stejnou technologii jako v systémech QS-220 a QS-DD-20, ale je vhodně potlačen (s pomocí fyzikálních zákonů), aby bylo jeho použití v aplikaci napínače bezpečnostních pásů bezpečné.

Co znamená, že QS-BT1 je plug and play?

To znamená, že k plnému využití produktu je zapotřebí jen několik kroků (přesněji 8) a ke konfiguraci systému a počítače není zapotřebí žádných specializovaných IT znalostí: - připevněte QS-BT1 ke kokpitu

- připevněte ke QS-BT1 bezpečnostní pás dle vlastního výběru

- počítejte s omezeními

- připojte zdroj napájení

- připojte USB kabel

- připojte obvod Motion-Lock

- zapněte systém

- stáhněte a nainstalujte ForceSeatPM/QubicManager

- spusťte hru

- pokud je třeba hru nejprve nakonfigurovat, ForceSeatPM/QubicManager to udělá za vás.

Funguje s konzolí Xbox Series X|S nebo Playstation 5?

V současné době je možné používat QS-BT1 s Gran Turismo 7, ale pro zachycení telemetrických dat a ovládání QS-BT1 je nutný počítač se systémem Windows.

Funguje QS-BT1 s pohybovými plošinami a příslušenstvím vyrobeným společností třetí strany?

Ano, je to tak. U většiny her je to bezproblémové, ale i když hra posílá telemetrická data pouze na jeden port UDP, pak je ForceSeatPM/QubicManager vybaven modulem pro předávání dat UDP, který problém vyřeší.

Můžete potvrdit, že to bude fungovat s 3" bezpečnostními pásy?

QS-BT1 podporuje 3" bezpečnostní pásy, ale skutečným omezením může být vaše sedadlo a průměr krku. Jak je vysvětleno v Q-9, možnosti sedadla jsou velmi důležité. U vybraného sedadla byste si měli ověřit, zda:

- jsou otvory pro bezpečnostní pásy dostatečně široké pro 3" bezpečnostní pás

- je vzdálenost mezi levým a pravým otvorem dostatečně velká, aby při mírném pohybu pásu (nebo vašeho těla) dopředu-dozadu pás nebolel a nezpůsoboval napětí na krku.

VIDEO RECENZE

QS-BT1 - HLAVNÍ PŘEDNOSTI

  • Silný výkon: Výkon: 321W jmenovitý výkon se zdrojem 4A/115VAC a 2A/230VAC
  • Možnost dvoukanálového připojení: Dva nezávislé kanály pro všestranný a dynamický zážitek ze simulace.
  • Pokročilá ochrana: Třída ochrany 1 pro zvýšenou bezpečnost při provozu.
  • Všestranné připojení: Rozhraní USB pro bezproblémovou integraci s počítačem se systémem Windows.
  • Tažná síla: 20,5 kg/45 lbs/200 N na kanál, což poskytuje realistickou zpětnou vazbu.
  • Multifunkční RGB: Osvětlený přizpůsobitelným RGB osvětlením pro vizuálně pohlcující zážitek.
  • Kompaktní a lehký: Zjednodušené rozměry a hmotnost zařízení pro praktické použití.
  • Kompatibilita s pohybovými platformami: Kompatibilní s pohybovými platformami QS, PS, HS pro větší všestrannost a většinou kokpitů dostupných na trhu.
  • Rozmanitost účinků: Podporované efekty se liší v závislosti na konkrétní používané hře.
  • Uživatelsky přívětivé nastavení: Maximální délka kabelů USB a Motion-Lock je 3 m pro flexibilní umístění.

Hrdě vyrobeno v EU: Zkonstruováno, navrženo a vyrobeno v Polsku.

Součástí dodávky:

  • Hlavní jednotka (QS-BT1) Kabel
  • USB Externí napájecí zdroj s napájecím kabelem
  • 2x Vložky s nízkým třením do otvorů pro bezpečnostní pásy
  • Univerzální montážní adaptér pro hliníkové kokpity s potřebným hardwarem
  • Přesmykač Motion-Lock + propojovací kabel


Není součástí dodávky:

  • Bezpečnostní pásy
  • Sedadlo
  • Kokpit
  • Dálkový spínač Motion-Lock (prodává se samostatně)
  • Speciální adaptér pro jiné kokpity (prodává se samostatně).

OBECNÁ SPECIFIKACE QS-BT1

  • Zdroj energie: 4A/115VAC, 2A/230VAC
  • Jmenovitý výkon: 321 W
  • Rozběhový proud: 20A/115VAC, 40A/230VAC
  • Třída ochrany: 1
  • Rozhraní: USB
  • Počet nezávislých kanálů: 2
  • Tažná síla: 20,5 kg/45 liber/200 N na kanál
  • Teploty skladování: +5 °C až +40 °C
  • Plný výkon Teploty: +5°C až +35°C
  • Kompatibilita s počítačem: Kompatibilita: Windows PC
  • Podporované efekty: Záleží na konkrétní hře
  • Multifunkční RGB
  • Maximální délka kabelu USB: 3m
  • Maximální délka kabelu Motion-Lock: 3m
  • Kompatibilita s pohybovými platformami: QS, PS, HS

ROZMĚRY HLAVNÍCH ZAŘÍZENÍ:

  • Hlavní rozměry: 561 x 99 x 138 mm/22,13 x 3,90 x 5,43 palce
  • Hmotnost hlavního zařízení: 12 kg/26,46 lbs
  • Hmotnost napájecího zdroje: 2,8 kg/6,17 lbs

PODROBNOSTI O BALENÍ:

  • Rozměry balení: 660 x 255 x 180 mm/25,98 x 10,04 x 7,09 in
  • Hmotnost balení: 19 kg/42 lb

SOFTWARE A MANUÁL

QubicManager od společnosti Motion Systems je profesionální a specializovaný software pro tuto platformu, který je kompatibilní se všemi hlavními závodními a leteckými tituly na PC a je neustále aktualizován, aby podporoval nové aplikace, jakmile budou vydány. Poskytuje uživateli možnosti úpravy pohybu, následného zpracování pohybu, rozsáhlé diagnostiky nebo snadného a rychlého použití předdefinovaných profilů. Níže naleznete uživatelskou příručku, software a seznam podporovaných her.

No reviews

Mohlo by vás také zajímat